Rotterdam.

Ik hou van Rotterdam. Waar dat van komt weet ik ook niet goed. Als kind van een jaar of 12 ging ik met mijn moeder iedere maand met de trein naar Rotterdam. Daar wandelen over de Coolsingel en kijken bij de Bijenkorf. 🙂vanaf begin 2000 kwamen daar de cruisereizen bij..een genot om te vertrekken uit Rotterdam. En de wereldhavendagen mee te maken. Dit jaar gemist..jammer.


Dus als troost dit leuke kinderboekje laten komen per Post.nl en daar zeer gelukkig mee. 😛 Maar ik zit nu toch te denken aan een kleine cruise die vertrekt en weer aan komt in Rotterdam. Zou dat nog kunnen met mijn gezondheid/ leeftijd?

Dan wel eerst langs gaan bij Hotel New York op de kop van zuid in Rotterdam..als dat toch allemaal nog zou lukken?

Happy  Mies krijg je dan.

About meetmiezers

That's the Question...:-)
Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie