Und nun gehts los…

Duits hier Mies? Yes..ik ga met een Duits schip een reisje maken, dus dat betekend even oefenen..😏

Het is weer het bekende hier..ik ga op vakantie en heb niks om aan te trekken. Ken jij dat? Terwijl ik te veel kleren heb. Maar na on line gekeken te hebben..erg gemakkelijk allemaal.. bestel ik niets, maar ga de stad in op zoek naar de leuke jas. Inmiddels ben ik een maat afgevallen, dus ik heb een geldig excuus. 😛


Het is marktdag in Heerlen en lekker weer voor eind september. Ik heb een missie..het bontjasje wat ik online zag. 😡 Nee..natuurlijk geen echt bont folks, maar acryl en groenig van kleur. 3 Keer leuk. Zo iets moet je aan gehad hebben. Absoluut naar mijn zin en dus de winkel uit met een grote zak.


Ganz toll 😛 Mission completed.

Tijd voor Berden..lunch.

Natuurlijk weer te veel….😟Naar huis waar ik tevreden kijk naar dejas, die kravatte en de handschoenen. 


Happy M.

About meetmiezers

That's the Question...:-)
Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie