De grond beweegt.

Vanmorgen hoorde ik het op het nieuws..een deel van het DSM kantoor in Heerlen werd gesloten. Er zat beweging in de grond. Een enge toestand als je er vlak bij woont. In mijn geval 150 meter. 


Ik maak een foto van uit mijn slaapkamer raam. Het witte gebouw links achter wordt vandaag leeg gehaald. Het parkeerterrein er naast mag niet meer gebruikt worden. De krant doet sussend..het is lang niet zo erg als in het Loon. Het Loon is het winkelcentrum waar 100 meter vandaan woon. Ideaal ..


Zes jaar geleden ontstond daar een sink hole in de parkeergarage. Een drama. Op de foto zie je hoe het er nu uit ziet. Mooi. Heerlen was een mijnstad. De mijnen zijn gesloten, maar de gangen zijn er nog. En die grond schijnt af en toe te werken. Zo iets.


Vanmorgen even gaan kijken..van een afstandje dan. Wist je dit dan niet Mies? Nee. Ja..dom.. Ik ga even een krant halen..de Limburger..🙂en ga lekker lunchen in het Loon. Opgewekte stemming daar. Niks aan hand sfeer. Dus het valt misschien wel mee folks. Daar hou ik het maar op.


See y 😕

About meetmiezers

That's the Question...:-)
Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie