I love Ikea

Ikea is al lang mijn grote favoriet. Begonnen met het inrichten van ons vakantiehuisje. We moesten er voor naar Duitsland om alles bij elkaar te krijgen. Mijn man en ik hebben toen alles bij Ikea gekocht behalve het servies. 

En nu vele jaren later ga ik weer naar Ikea. Met Henny en rollator. En Henk als chauffeur. Zonder hen zou het niet kunnen. Heb ik iets nodig? Eh..nee. Het gaat om de pret folks om in Ikea te zijn. Ik kijk mijn ogen uit. Zaterdagmiddag en er lopen misschien wel meer dan 1000 mensen rond. Het is een uitje. 

De hele winkel doorlopen is geen optie. We kijken dus op de eerste verdieping waar ook het eetgedeelte is. Vol daar..maar lekkere koffie en slagroom en appeltaart. Mmm.Door de winkel lopend stuit ik op een leuk matje voor op mijn balkon. Leuk 🙂

Ik word ter plekke verliefd op een Stockholm schaaltje. Mee naar huis.


Maar bij de planten ga ik voor de bijl. Zulke mooie! Volle rollator.


Blij naar buis. Ikea is great. ❤

About meetmiezers

That's the Question...:-)
Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie